Inflyttningfest på G

Nu är nästan alla förberedelse klara inför kvällen. Kan inte berätta något, för en del av gästerna är stamkunder här. Hur som helst så blir det massa folk och black and white all over the place. Ska bli trevligt.

Jag vill även hälsa till mamma och pappa som nu regebundet läser min blogg! Hej mamma! Hej pappa! Ni är välkommna hit när ni vill. Och pappa, TACK!!!! Tusen tack om och om igen! Inte illa pinkat för en liten jävel som jag va?!


För övrigt, så hade jag och Jocke en rolig konversation alldelles nyss.

Joakim - Du har gåshund på rumpan!
Rosanna - hahaha, har jag?!
Joakim - Ja...eee...eller sånna kallknoppar.


Kallknoppar! Det har jag nog aldrig hört förr!
För er som tvivlar på att Jocke kan vara rolig, så ber jag er att tänka om.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0