Moln!! Rosa?

Jag blev skitglad över att 3 okända människor kommenterade mitt inlägg om Kalles kaviar.
Det är sånt som lockar för fan!
 
Då vill jag säga hur förbannad jag är över att det blivit sån uppståndelse det här med att Carola och Andreas Johansson inte gick vidare. Jag hållr med Adam Alsing. låten var inte så stark. Sen att Carola galer som en annan jävel hör inte hit. Dessutom tror jag inte att det är någon sorts hämd för att folk inte gillar Carola, som många verkar tro.. Låter bara sjukt. Hur kommer det sig att hon vann melodifestivalen 2005 och kom typ 5:a i eurovision i så fall. Tror inte att svenska folket helt plötsligt kommit till insikt. Nej låten var inte tillräckligt bra!

Är även lite småsur över att The poodles (och jag menar the poodles, bara the poddles)inte gick vidare. Tycker sångaren är grymt bra! Den andra hade kunnat stanna hemma.

Snart är det helg och Malin kommer hem från London för visit här hemma i en vecka. Ska bli skitkul att få hem henne. Är sugen på lite fest när hon är med!

Nu ska jag cykla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0