Musäjk!

Nu har jag varit med brorsbarnen på parkskolan och testat instrument. Frida är en naturbegåvning och sopade banan. 2 av de andra barnen som provade på, var inte i närheten av så duktiga som Frida. Tänka sig, hon måste fått det från mig=)

Annars måste jag säga att fördelningen av sysslor här i lägenheten börjar bli rejält ojämt. En av oss har inte gjort många knop idag trots att den andra lagat mat. Och inte till två som vanligt, utan till 4 stycken!! Inte mer än rätt att denna inte bör göra mer denna veckan. Eller vad tycker du Jocke? Han håller med.

Nu ska jag ut och gå. hade skrivit mycket mer, som försvann. Var skitroligt, något med att jag slog jocke och att han fick städa upp blodet efter sig. Men jag hatar att försöka skriva om de, blir aldrig lika roligt.

Vi kanske småjoggar.

Chipp och häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0