Nu är jag hemma!

Dålig uppdatering! Jag ber om ursäkt! Har varit i kära Danmark med Joakim! Så nu har jag handlat sprit så det räcker till en kanske två kvällar! Nej, nu låter jag hemsk. men mycket blev det och det känns bra! Betalade 200 svenska kronor och fick väldigt mycket för pengarna, i sevrige hade det nog kostat 1000 kronor. Så jag tyckte jag gjorde ett klipp!

Inflyttningsfestplanering står på schemat. Ni som vill komma hös av er. Inga okända männsikor bara. Vill inte att okända människor ska gå bärsarkagång i vår lägenhet. Ett ord jag lärde mig igår.

*Bärsarkagång= när någon blir galen, slår sönder saker, vandaliserar. Ofta är peronen ifårga kraftigt berusad.




Kommentarer
Postat av: M

Jag kommer jävlar i det!

2008-03-10 @ 14:23:56
URL: http://achelois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0