Nu har jag tyvat igen!

Fyra arbeten du har haft:
Lokalvårdare (städtant)
Receptionist
Barnvakt
Nuvarande- Ekonomiasstistent

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Pretty Women
Sagan om Ringen
Hitta Nemo
HeartBreak Hotel   Jag kan hålla på hur länge som helst!

Fyra städer jag har bott i:
Strövelstorp
Ängelholm
Räknas att man kanske blev till i Kattarp?
????

Fyra TV-serier jag gärna ser:
Vänner
Grey´s Anatomi
Desperate Housewife
One Three Hill, trots att jag redan sett alla säsongerna.

Fyra ställen jag vill åka till:
Asien
Austalien
London om och om igen. Tycker om den staden!
USA någon dag.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Blogg.se
Labox.blogg.se
Hotmail.com
Blocket och kollar kisar!

Fyra favoriträtter:
Cesarsallad
Hemmalagad Hamburgare
Mammas köttbullar
Grönsaksdipp!

Fyra ställen där jag trivs:
I lägenheten
Hemma hos mamma och pappa
På fina hotel i en bra land
Mosebölle såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0