Nytt inlägg!

God morgon på er alla!



Här sitter jag med pinjenötter och ett äpple. Gott! Jag tittar även ut på världens tråkigaste väder. Och inte nog med de, för att förstöra min utsikt ännu mer, så har Åstorps kommun bestämt att lägga bredband i gatan. Så i 4 veckor framöver får jag titta på svettiga NCC-killar. Förlåt, men dessa killarna är inga hetingar direkt. No offence NCC!  
Ikväll åer jag till danmark. Ska bli fruktansvärt skönt. Gå och shoppa på Bilka, äta på Kaktus, köpa vin och fläskeknasar. Äta Tacos är även ett måste. Vi ska äta räkor och dricka vin också en dag. Hoppas där inte är för mycket spindlar! Sen hoppas jag att Svensk TV går att få in igen. Blev tydligen strul efter bytet, precis som det var i Sverige. Vill inte missa andra chansen!!!

image51

Trevlig helg på er!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0