POLITER BLIR BÄST PÅ BILD

Denna lilla jänta som jag tycker är lite småstörig är ju faktisk rätt söt när hon varit i photoshop i några timmar.

image66

Nä, även om jag inte håller med om vad hon tycker så ska man inte hoppa på na. Jag tycker hon är riktigt söt på denna bilden.
Hon var inte lika söt i programmet Debatt, utan bara självgod och fruktansvärt stolt övera allt hon sa. Så såg det ut i alla fall.



Jag brukar alltid tycka att det ligger något i alla säger, det är även så när Maria öppnar munnen. Man får försöka se att alla är olika. I Stället blir folk så in i helvetas förbannad över folk som påstår något som de inte håller med om. Varför? Det finns anledning för allas utbrått och påstående. Och utan olikheter hade vi inte kunnat kompromissa. Jag brukar tänka såhär.
Moderaterna vinner med 33%. De andra 67% är inte nöjda. Stackare! Men det är nog detta som krävs. Att det finns en motallians. Att man måste kompomissa. Det är ju trots allt ingen diktatur vi lever i. Och det är väldigt bra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0