snälla människor

En snäll och trevlig person hade skrivit på min systers blogg att jag var fular än Kenza när jag gjorde min imitaion av henne. Snällt sagt tyckte jag. Med tanke på att jag ansträngde mig till tusen i hopp om att vara lika vacker och oemotståndlig som henne. Men snälla, vad var det för konstig människa som fik för sig detta?

Hemkommen från mor och far. Blev en trevlig tillställning och jag har fattat ett beslut.

Beslut är bra. Om dem nu är pålitliga. Ungefär så klurigt resonerad vi idag kring middagsbordet. Jag tänkte bjuda på en bild till från helgen. Denna gången en med lite mer kärlek och förarbete. Det var trots allt en kärleksweekend och inte någon tramsemester.

image58
 
Ja, jag är mycket fular än Kenza. Hon är felfri
.


Kommentarer
Postat av: Bobbo

Vad söt du är!

2008-03-12 @ 21:34:08
URL: http://labox.blogg.se
Postat av: Erica

Mycket fulare! Och glöm aldrig det! ;)

2008-03-13 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0