Träning!

Jag och Min Käraste har varit duktiga och igår var vi ute opch gick väldigt raskt. Och därefter lite situps och jag försökte på mig en armhävning, inte ens det klarade jag. Inte ens en!!! Det är KATASTROF! Jag känner mig som en Kalle Anka-figur, ni vet en sån som försöker spänna armmusklerna och det kommer en lite kula, som sen åker ner på undersidan av armen. Så ser jag ut. Eller jag kanske inte ser ut så, men det känns så. Så ikväll ska vi cykla. Och jag ska äta cesarsallad. Är helt beronde. Det är så jävla gott! Hade kunnat äta de varje dag om det inte var för att mina kolleger hade börjat kolla snett på mig. Bara när jag åt avokado som en galning fick jag lite underliga blickar. det vill jag inte riskera. Så jag äter de på kvällarna, precis som jag ska göra med cesarsallad.

Väntar på att det ska bli dags för att åka nu. Ska tvätta bilen, handla och kolla kontot. Ja, som en riktig tvåbarnsmamma som varit gift i 7 år och bor i villa (inte inne i ängelholm, det är för dyrt) och har 2 bilar, 2 katter och en hund och planerar vilken mat som ska tillagas ikväll. Spagetti med köttfärssås?
Tror alla i min ålder våndas den dagen då det verkligen ser ut så. Men när man väl är där så är det underbart. Kanske inte så här extremt-svensson, men liknande.

Nu kommer han nog snart. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0