Tvål!

Tvålet här på jobbet luktar så gott. Jag vill bara skruva av locket och hälla i mig den. Men med risken att kanske DÖ, så avstår jag. Det finns ju trots allt folk som tycker om mig.
 Vi har samma tvål hemma, och en och en annan gång har jocke få be mig att släppa tvålen då jag varit på väg att äta upp den. Den luktar honung och mjölk. Helt underbart!

Igår hade jag och Jocke främmat (Sara sagt). Några drack öl och själv drack jag en cider. För att inte bli utstött från gruppen. Fotboll på tv som jag förbjudigt då det var en högst oviktig match. Som väntat förlorade sverige, dock bara med 1-0. Så eftersom det rådde fotbollsförbud så kollade vi på Melodifestivalen 50år vinnarna. På DVD!!! En riktig höjdare. Och killarna var nog mer inne i de än de hade varit i fotbollen. Kul att se när Lotta Engberg sjunger fyra bugg och en coca cola, och Tommy Körberg drar på i Stad i Ljus, en riktig guldklimp om ni frågar mig!
 Hur som helst blev jag tvungen att gå att lägga mig innan gästerna gått, för jag jobbar idag. Och då går man inte och lägger sig försent!!

Nu är jag trött på detta här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0