Uppe i ottan!

För att ha varit ute igår så är jag uppe tidigt. Inte lika tidigt som jocke dock, som steg upp samtidigt som solen för att jobba. Tur att det inte var några poliser på vägarna i morse.
Här kommer enda bilden från igår och några sälenbilder. Det var för övrigt en trevlig kväll igår. Undra hur Rebecca hade de?

image39

Erica blir tvångslyft av jocke, hon verkar iofs inte ha något emot de.

image40

Jag ger mig på det där md att flörta. Så grabbar, lyckas jag?=)

image41
Jag älskar att Tuss är så söt och jag älskar Victors dubbelhaka!

image42
En av många stugfester. Alla blev lyckade!


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fina bilder =)

2008-03-01 @ 11:38:43
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0