Whohat?!!

Jag tordde vi var väg mot sommaren! Men icke! Nu snöar det ju för i helvete!!!! Jag blir arg. Jag vill ha skinjacka och tygskor, det är ju uteslutet i detta pissvädret! Finns det något som tröstar i detta elände? JAAAAA!!!!! Jag ska göra hemmalagad postatismos. Många kan tycka det inte är så facinerande som jag. Men det ska bli roligt, och framförallt gott! Till det blir det fläskkotletter, som jag hittade billigt!

Sen vill jag uppmuntra mina kompisar att skriva lite oftare i sin abloggar. varför skaffar man annars blogg.
Rebecca: bäst av min vänner. Roligt, och innehållsrikt. Massa recepttips.
Erica: Typisk att hon är hos sin pappa denna veckan. Blir 2 snåla veckor framöver. Annars en mycket bra blogg.
Malin. Roligt att läsa om ditt Londonliv. vill ha uppdatering oftare bara. fast melj är också bra. Så du får godkänt.
Karolina: skärp dig nu tjejen. Du måste dela med dig av ditt liv, du är rolig men skriver alltför sällan. Du skriver väldigt personligt och roligt. sluta ej med de!

Så nu är det ur världen Ingen annan som vågar säga de. Inte för att jag var särskilt hård men i alla fall. Så mjuka upp fingerarna och skriv.
jag har dessutom dötid på jobbet i mellanåt, så jag behöver något att läsa, jag börjar dessutom tröttna på Blondinbella som är så kär och bloggar bara skit nuförtiden. Hon har sina ljusa stunder, men det är allt för sällan tycker jag.

Tack! Jag förväntar mig lite applåder för min insats!

Kommentarer
Postat av: Erica

Datorn hos pappa är i funktion, så blogga på är vad jag tänker göra:)

2008-03-03 @ 22:10:30
URL: http://jarlette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0