Hej hej!

Ville bara säga att jag har precis städat hela lägenheten, dammsugit och moppat golvet. Jag har tom diskat som vanligtvis är Jockes göra. Detta gjorde jag medans Jocke var iväg och hämtade sitt trummsett. Och jag gjorde det bara för att jag ville vara snäll, för jag ville vara en bra och underbar flickvän som vill överraska min sambo. Jag ville ge något till någon annan männsika så att denna blev glad. Och nu kommer han.......Nu säger han att jag förstört honom! För att jag är snäll. (det är jag inte annars, (det är sant). Jag gör saker även när jag inte vill överraska honom. Nä, jag ville emst bara säga att jag gjort något för att ge. Jag gjorde det bara för Jockes skull, inte för min egen. Nej för inte sitter jag här och är stolt över mig själv för vad jag presterat. Nej då! Jag är glad för Jockes skull, som nu slipper att diska.

Ps. Egentligen visste jag inte vad jag skulle göra medans han var borta. Eftersom jag är besatt av honom och jämt vill att han ska vara hemma, så var jag tyvungen att sysselsätta mig.

PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0