Nu härmar jag Erica!

Jag ska nämligen också köpa en klänning. Vilken? Vill helst inte lägga mer än 500 gärna 300.

NR.1
 En av de dyrare. Men snygg. Tror den kostar 600.

NR.2
 Detta är den som StinaLee ska ha på någon gala. Kanske lite FÖR fin för mig.
 NR. 3
 Söt och man kan ha den mer än en gång. Billigare.
 
NR. 4
 Denna är mer tuff ocg kanske inte festmaterial.

NR.5
Denna är mest bara cool. Tror inte den var så dyr heller

NR. 6
 Denna är så jävla fin. Men jag tror den var lite dyrare.

NR. 7
 Denna kostar bara 100 kronor, men å andra sidan ska jag inte löpa den bara för att den är billig.

NR.8
 Klänningen ovanför finns ej länge i min storlek. Denna kostar 300.

Det var alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nummer 3 tyckte jag var fin! Vart hittar du alla klänningar?

2008-10-09 @ 12:29:08
Postat av: Erica

Jag tycker att 1 eller 3 är snyggast. På bild. På dig tror jag nästan att 4an skulle göra sig bäst:)

2008-10-09 @ 17:58:52
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0