Ber om Ursäkt...

Jag vet jag skulle lägga upp bilder för några dagar sen, men jag är så j***a trött när jag kommer hem att jag orkar bara göra mat sen vill jag sova. Även om jag inte somnar sådär vid 7 snåret så är jag som en sovande gående. Jag måste börja träna nu, så jag inte är så trött. På tisdag ska jag och mannen spela badminton. Det ska bli skitkul. Jag har alltid tyckt badminton är roligt. I skolan när det var fria aktiviteter på idrotten valde jag alltid badminton. Roligast var när Carro fick så ont i sin arm att hon skakade när hon tog potatis i matsalen. Jag hoppas i alla fall på rejäl träningsvärk så det känns att jag gjort något. Har blivit dåligt med träning efter vi kom hem från Bulgarien. Vi säger bara "Nästa vecka! High five!" Så går vi runt i lägenheten och trallar efteråt. (nöjda med high fiveen, såklart)

Jag testade Ben & Jerry´s-glassen igår. Jag förstår att folk tycker den är skitgod. Jag tyckte den var väldigt god. Men kan inte säga den är värd pengarna när jag har min favoritglass, bubbelt så mycket och hälften så dyr. Rocky road. Jag kommer inte ihåg vilket märke. Men vill du inte läga 50 spänn på en glas så köp denna istället. Jag tycker den är helt fantastisk. Jag säger inte att Ben & Jerry´s inte är god. Antar jag hört för mycket om hur god den ska vara och blev inte så tagen som jag hoppades på.

 

Så frågan nyder. FRÅGAN LYDER: Vem blir årets jordgubbsodlare?
Ben eller Rocky?
Smaka den. Jag lovar det är ett bättre alternativ. Sen, kanske, må hända. Ben & Jerry´s är godare. Men häng inte läpp för de. Testa!

Idol ikväll. Heja Stella!



Hon är inte idol-Stella utan Lamaro-Stella!!



Kolla vilket söt liten apa. Tänk att man själv varit så liten. Ha ha!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag röstar på Ben! Måste erkänna att jag tog en sked av er Rocky glass när ni var iväg. (Tihihihihihihihih!) Den var jättegod! Men Ben är Himmelsk!

Ikväll kommer nog Stella på idol. Trodde hon skulle komma med igår, men det är tydligen fortsättning på Lund idag. Så bänka dig framför tv.n :D

2008-09-05 @ 15:53:56
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0