Hemma igen!

Hemma från en  vecka i solen. Så nu är jag brun och NYFÖRLOVAD!
Jo, jag och min älskade sambo förlovade oss på resan. Jar har aldrig varit så förälskad som jag är nu. Helt fantastiskt kär. Hade det inte varit för att jag inte förstod hur man gjorde @ som behövs för att jag ska logga in, så hade jag uppdaterat lite från Bulgarien.

Jag tänkte lägga upp lite bilder ikväll. På fina kattungar och på stranden. Jag tycker alla ska åka dit. Bulgarien är inte alls som det Bulagrien man hör talas om. Det är faktiskt synd att Sunny beach ligger i Bulagrien. Tror det smutskastar lite av vad landet verkligen har att erbjuda. Billigt, fint, fina stränder och bra shopping. Dåligt är att dem är lite otrvliga, tror alla fattar deras språk, dåliga på engelska och dålig service på restauranger. Men betalar man 120 kronor för en 2-rätters middag för 2 personer så behöver inte servicen vara på topp.

Som sagt, lite bilder ikväll.

Kommentarer
Postat av: M

GRATTIS! Säger man grattis? Ni fattar iallafall vart jag vill komma.. :D

2008-09-03 @ 09:16:45
Postat av: hp

grattis! och tack för din röst, det blir lugg!



ömma smek /hp

2008-09-03 @ 10:32:18
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0