I-landsproblem.

Även obetydliga saker kan vara jobbiga.

Vi har en sån luktegott i toalettstolen, som man fäster på sitsen. Varje gång jag gör lite mer än kissar på toaletten är jag rädd jag ska träffa den. Det räcker med att man känner den varje gång man sätter sig. Den liksom trycks mot ena skinkan, och inte kan man flytta den heller. Nu är man rädd att man ska förvandla den till en lukteilla istället. Nä, jag ska köpa en ny som är lite mindre. Som inte förstör det mysiga att låsa in sig med en tidning. Nu vill jag istället bli klar så fort som möjligt för att inte störa luktegotten. Ja, för helt plötsligt att den blivit en del av familjen som också måste få lite alonetime där den kan slappna av utan krav och plikter. Det kommer bli sorgligt när han tvingas flytta, ja, det är en han.

Nä, men allvarligt, det är faktiskt jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Erica

hahahaha!

2008-09-29 @ 16:15:24
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0