Nytt såhär 10 dagar innan.

Nu börjar det dra ihop sig inför vår resa. Jag är nervig. Men det ska nog gå bra. Mest orolig över den långa flygturen och att jag ska glömma något viktigt.

Hur som helst så har jag haft den bästa Påskhelgen i mitt liv. Detta tack vare Karolina! Det var längesen jag hade så roligt.



Denna jävla backen gick vi upp för. Detta är den mest obranta delen. Karro gjorde det dock lite lättare med hennes fräcka gångstil! Karro? Jag har väl aldrig kallat henne för Karro!?

Göteborg är en väldigt mysig stad och vi kunde inte ha haft bättre tur med vädret, inte för att ha varit april i alla fall. 18 grader tror jag det var som varmast. Helt juvligt.

Måste också berätta om Karolinas alla småskador som hon lyckades samla ihop under lördagen. Det började med att hon lade armen på en lampa utan lampskärm. Så hon fick et brännsår lika stort som en golfboll ungefär. Vi försöker fortfarande lista ut hur länge hon kan ha haft armen där. Sen åkte vi till ett ställe som heter Sticky Fingers, väldigt roligt ställe, 3 våningar med 3 olika typers musik. är fick Staffan ock Karolina för sig att dem skulle lyfta upp mig. Olyckligt hade jag en glasskiva under foten som Karolina ville mysa med. Det började blöda och hon doppade fingret i någons cider. Fick ett plåster av en snäll vakt i alla fall.
När kvällen nästan var slut, tror ni inte hon trillar i trappan, slår i huvudet och armbågen!
Vi går därifrån. Karolina med gladpack och isbit runt armen, blåmärke på armbågen, blodiga fingrar och en jävla huvudvärk! Jag är skitglad!



Annan alla skador!
 


Parkmys!!



Erica, den är för dig att titta på!!!!

Idag ska jag till Forex och få HongKongdollar. Undra hur skitiga dem är?

Tänkte också länka till min Brors familjs blogg Maridafri.blogg.se

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt nog hade jag ändå jättekul:)! För att berättiga min gångstil, så var det lättare att gå så ner för att inte "drutta i backen" :D!

2009-04-15 @ 20:11:18
Postat av: Erica

AVIIIIS!!! Lovar att ni/vi kommer ha lika roligt om ett år från nu!:)



Åh vad fin han är min älskling förresten!:D

2009-04-15 @ 20:42:29
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0