På tal om radio!

Läste nyss att Erica hade blivit omtalad i radio. Då måste jag naturligtvis kontra.

Jag lyssnar alltid på mix megalpol, men baraa när det är Adam och Gry, tycker han Rasmus Raz Lindvall är skittöntig och tråkig så därför lyssnar jag inte då. Och Adam och Gry har "Påsklov" så därför lyssnade jag inte.
Istället för Vinn Adams pengar som annars är runt 10 i 9 sp skulle Praktikant Malin vissla en låt och så fick man ringa in och gissa. För skojs skull ringer Jocke och såklart är det upptaget, men han testar igen och Praktikant Malin svarar. Ber honom vänta i luren. Person efter person svarar fel och Malin säger till Jocke att om en halv minut ska du vara med i radio. Jocke kommer fram och svarar rätt på låten (kommer inte ihåg vilken det var) och vinner en hårtork. Inte nog med de, Gry Forsell har en likadan! Det värsta av allt är att jag lyssnar alltid på radion vid den tiden, men inte igår! För jag gillar inte Rasmus Raz Lindvall, hur dumt är inte de!?

Men jag lyssnade på internet lite senare och han var så söt! Han sa tom att hans sambo kommer bli glad, min fön är nämligen skitliten och inet alls speciellt bra.

Jag blev glad och Jocke är kändis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0