TACK ERICA!!

Jag fick precis ett litet brev leverarat från min alldeles underabara vän från USA! Tack Erica! Jag blev verkligen skitglad! Kjolen följer med på resan kan jag säga!
Och underkläderna kom inte en dag för sent! Dessvärre kunde jag inte titta nämre på dem då jag sitter på jobbet. Fick ringa FedEx i går och be dem levera till jobb i stället!
Armbandet åkte på direkt!

Tack min älskade vän! Du känner verkligen mig! Och du hade rätt om läppglanset. Fan vad det luktar gott. Tuggummi!

Jag saknar dig mer idag!!!



Armbandet på min lilla vita arm. Ser ni rivmärket? Vem kan det vara? 


Tack igen min vän!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Satt precis och funderade på om ni fått era paket du och P! Vad kul att du gillar det:) Jag älskar armbandet, jag har ett nästan likadant i vitt:) Vi kan kalla det vårt bästisband!!

2009-04-08 @ 06:36:07
Postat av: Erica

Jag satt precis och undrade om ni fått ert paket! Vad bra att du gillade det!:) Jag älskar armbandet, jag har ett nästan likadant! Vi kan kalla det vårt bästisband!

2009-04-08 @ 06:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0