Utmaning!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du?
172cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Shit, den frågan ska ju vara lätt, men icke.
3. Vad jobbar du med?
Receptionist, ekonomi assistent.
4. Har du långt hår?
Fram tills igår, nu är det minsann mycket kortare. Så jag skulle säga halvkort.
5. Vilken hårfärg har du?
Brun
6. Sminkar du dig?
Inte när jag och Joocke har tjockedagar och äter chips och dipp från morgon till kväll. Men vilket konstig fråga ändå. Nej, det gör min mamma.
7. Har du haft sex senaste månaden?
Ja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Rött, grön, blå, orange, gul, vit och svart.
9. Har du kysst någon idag?
Nej!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Japps
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Dem är bäst på olika sätt!
3. Hur många syskon har du?
3
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
God natt, puss puss, hej hej! Hej hej! HEJ HEJ!!!!!
5.Hur många ställen har du bott på?
2
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Ingen, absolut ingen. Ni är så fina allihopa! Fjäsk fjäsk.
7. Vilken familjemedlem är snällast?
Pappa
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Jag ska träffa Rebecca idag i Malmö, jag tycker det räknas.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
Igår, Karolina kom och vi åt Tacos och köpte godis.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Frida kanske, i 8-9 någonting. Jag gillar inte att sova hos andra.
3. Har du kysst nån kompis?
Jo, det har jag.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Jocke är min bästa kompis.
5. Vem har du varit kompis med längst?
Erica, Karolina bör räknas också. Även om det varit till och från.
6. Vem känner dig bäst?
Rebecca eller mamma, eller Erica. Äh, jag vet inte!
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
Nej, det skulle jag inte. Smaken är som baken. Behöver inte såra någon för att jag inte gillat tröjan.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nja...kanske. Inget jag tänker på.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Nej.
2. Klä dig annorlunda?
Jo, det vågar jag nog-
3. Vara dig själv?
Abosulut.
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Ja
5. Pierca dig?
Jag vågar, men vill absolut inte.
6. Ha sex på offentlig plats?
?
7. Vara omogen?
´Det är jag bäst på. På Åhlens
8. Äta småkryp?
När jag var mindre smög det ner en och annan myra.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
Igår, jag hittade ett i min väska som låg löst. När ingen tittade blåste jag lite på det och stoppade in det i munnen. Det smakade gott.
2. När var du på semester senast?
Semester? Räknas Mosebölle, för i så fall i januari.
3. Vilken färg är det på din tandborste?
Ingen aning. Röd, kanske.
4. Är ditt hår tråkigt?
Ibland tycker jag det, men jag gillar min klippning.
5. Vem såg dig naken senast?
Jocke.
6. Hur ofta duschar du?
Varje, varannan dag. Håret dock var tredje, var fjärde dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
Jag somnar nog i soffan vid halv tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0