Kamera och Kiwi!

Jag tycker Kiwi är underskattat och så jävla gott.

Sen har jag köpt kamera...så nu jävlar blir det bilder efter varje helg. Det blev en Canon, tyckte det var ett säkert kort. Snygg i chockladfärg också. Förhoppningsvis får jag den redan i morgon. Jag älskar bilder och nu ängtligen ska jag få fota själv!

Något annat är att Erica snart åker. Detta känns jävligt tufft måste jag säga. Kommer sakna den ligga rackaren något enormt! Det är för fan hon jag ringer när jag har kris i huvudet! Och viseversa! Nä, kommer vara ett känslovrak den dagen hon åker.

Slut med blöderier. Tycker för övrigt sånna tycker-så-synd-om-mig-bloggar som även spelar på tyck-så-synd-om-mig-trams är riktigt löjliga. Man har ändå en blogg för att man vill att andra ska läsa. Man byter man ut namn till C och K för att folk inet ska förstå vem det är. Svaret på detta kan vara -Det är bara mina närmsta som ska läsa. Jaså? Dem vet nog mycket väl vad bokstäverna står för, och vem man pratar om.  Och skulle den svara att dem vill skriva av sig så gör det i en dagbok.

Nu kände jag mig lite väl fördomsfull. Men man placerar folk i fack daligen så skit samma.

Så för att summera: Kiwi är gott. Kamera är bra. Tyck synd om mig bloggar är väldigt destruktivt.

Återkommer med bilder från min nya kamera. Lovar att fota vårt kylskåp först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0