Bilder.

Tänkte lägga upp lite bilder från det året som gått. Får se hur långt jag kommer...har inte tagit så mycket kort pga kamerabrist!

    
      
  
   
          
        



1. Inflyttningsfest. 2. Har aldrig varit så nöjd med mitt hår som då. 3. Vi lekte mycket golvkrig. 4. Galna kvällar 5. Kräftskiva hos Erre. 6. London. Staffan var nog bara trött. 7. Jag fyllde 20 år. 8. Maskerad. 9. Stina köpte tratt, den hade hon på min födelsedag, daget till ära, sa hon. 10. Bulgarien och förlovade oss. 11. Mat för Jocke, deg med ost. 12. En samuranj, en sjuk och en brun. 13. Gott!! 14. Sommarfester. 15. Rögle gikc upp i Elitserien.

Så nog!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-11 @ 17:04:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0