Popptoppitoppdetärtoppeniår!

Nu händer det mycket. Om en vecka åker Bror med Fru och barn till USA. Jag själv åker om en månad drygt. OCh idag åker mamma och pappa till Tunisien.

Lite mer är planerat på vår lilla resa nu. Boendet i Hong Kong är bokat och betalt, så det känns bra. Vi vet lite mer om var vi ska vara, hur vi ska ta oss fram. Det bästa är också att Jockes föräldrar just nu befinner sig i Thailand så dem kollar upp lite saker som vi undrar över. Alla är iväg någonstans!

Vi kanske ska göra oss av med Stanli också. Jag har ett stort sår i handen pga honom. Jag tror han har ADHD eller en tumör eller något, så som han beter sig. Nä, det är faktiskt jobbigt att ha en katt som inte ens tycker om en.





Jag hämnas med en ännu värre bild! Hade ingen annan i min jobbdator. *BlInK*
Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0