TÄVLING!

Nu blir det tävling...hahahah!

Men först måste jag berätta om min sleepwalking i gårkväll. Jag somnade i soffan (som vanligt) och innan jag går och lägger mig så pinkar jag alltid. Så jag gick till tolatten, gjorde vad jag skulle och torkade mig. Sen sträcker jag fram handen till Jocke som om jag ber om något. Han frågar vad jag vill ha och jag svarar:
-Papper!
- Där finns mer papper på rullen.
- Nej, inte sånt papper.
- Vad för papper då?
- Inte toalettpapper, sånt grövre!
- Hushållspapper?
-Nej!!! Och nu började han göra mig upprörd. Sånt papper som man inte torkar sig i röven med!!
- Jag fattar inte vad du menar.
- Helt jävla vanligt papper!!! FAst det är inte vanligt nu! AHHH....sånt ekologiskt papper!
- Vi har inget sånt, menar du näsdukar?
- Men är du dum i huvudet eller?!!!
- Jag fattar verkligen inte vad du menar.
- Äh, du är ju dum i huvudet!

Och så slutar vår konversation.
Undra vem det var som var dum i huvudet egentligen?

Så nu till min fråga...den är en låt. Och den som gissar rätt får ett marabouchocklad av mig.
Ni ska fortsätta på låten alltså.

"En dag så kom det en militantvegan, han svalde herr........"

Så Gissa på!!! HAHAHAH!! Den är så jävla bra den låten. Finns en risk att det bara är en person som kan den dock! Mamma, du räknas inte!


Kommentarer
Postat av: Bobbishka

...morot och hans fyra barn. Han svalde dem levande och hela, och sen så skrattade han jätte-elakt!

Måste söka på youtube! Finns den där?

2009-03-13 @ 16:53:51
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom på en sak jag vill att ni/du skickar hit i detdäringa paketet ni skulle skicka till mig:) NUDLAR! :D om det får plats! Ha en bra helg pumpkin!!:)

2009-03-13 @ 20:35:40
Postat av: Erica

Jag har hittat nudlar!:D jippi! Nån svensk bra bok hade varit trevligt att få hitskickad:) men det kan du göra en annan gång. om du vill.. det är ingen brådska menar jag. haha:) Jennifer har en massa böcker här hon vill att jag ska läsa först. Hoppas du haft en bra helg min underbara älskade!

2009-03-15 @ 17:45:16
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0